אטרקציות לילדים בבולגריה

כאן תמצאו דף מרוכז עם אטרקציות מרכזיות למשפחות עם ילדים בבולגריה. לכל שאלה שהיא אתם יכולים לסמס לנו דרך הווטסאפ 0507886707 ולכל מקום מהרשימה כאן אנחנו נוכל להוציא לכם טיול עם נהג צמוד.

הרכבל של פארק ויטושה
פארק ויטושה הוא פארק לאומי ירוק ויפהפה, הכולל הרים, שמורות טבע, נהרות ושלל חיות וצמחים ייחודיים. הפארק מתאים מאד לטיולי משפחות – והאטרקציה האתגרית המרכזית בו היא עלייה על הרכבל, הצופה לנוף עוצר נשימה. זוהי חוויה מהנה שגם הילדים וגם המבוגרים מוצאים בה ענין רב, מטיילים רבים אכן מעידים עליה כי היא אחת מן המוצלחות ביותר בחופשה.

פארק צאר בוריס
מקום מרכזי נוסף שתיירים רבים נוהרים אליו בחודשי החורף בסופיה הוא פארק צאר בוריס: בעונה הקרה הוא מתכסה בקרח, וניתן להשכיר בו ציוד החלקה ולהתאמן על המשטח. חוויה מעין זו כמעט שאינה קיימת בישראל החמה, לכן היא משמשת כאטרקציה ייחודית עבור ילדים.

מזרקה מוארת, סופיה

מזרקה מוארת, סופיה

חילופי המשמר בבית הנשיא
כמו במקומות רבים אחרים בעולם, גם בעיר סופיה מתקיים טקס קבוע של חילופי המשמרות. במקרה זה, הטקס מתקיים בבית הנשיא והוא מרשים ומושך אליו תיירים סקרנים – קטנים כגדולים – מכל רחבי העולם. הטקס כולל של שלל הסמליים הייחודיים של בולגריה והוא נחשב למרשים למדי.

פארק קוקולנדיה
פארק קוקולנדיה הוא אחד הפארקים המעניינים לתיירים, וזאת מהסיבה הפשוטה שהוא מציע אטרקציות ייחודיות, ובהתאם לגיל המבקרים בו: הוא מחולק לשלושה אזורים שונים, הנבדלים זה מזה בגיל המבקרים הייעודי שלהם, וניתן ליהנות בו ממגוון רחב מאד של מתקנים אתגריים מהנים במיוחד.

סיור בעיר בעקבות האבנים הצהובות
משפחות המעוניינות להכיר לילדיהן את העיר מנקודת מבט מעט חווייתית, בוחרות לצעוד בשביל האבנים הצהובות של העיר – הכולל את האתרים החשובים במקום. אם אתם מסוג המטיילים שלומדים על המקום מראש – תוכלו לערוך לילדיכם את הטיול בעצמכם, ואם לא, תוכלו לבחור במדריך מקומי, וכמובן שתמיד תוכלו גם לטייל להנאתכם לאורך השביל ללא מדריך.

 

יש עוד אטרקציות נוספות לילדים שמתקיימות רק בתאריכים מסוימים. כמו  שוק הקריסמס בדצמבר, פעילות שקורות בזמן חגים בבולגריה וכו', ויש גם אטרקציות נוספות לילדים בסופיה או מחוץ לה  ובערים בבולגריה שאפשר לטייל גם רק אם אתם יוצאים מחוץ לסופיה  ולנים מחוץ לעיר כמה ימים. צרו איתנו קשר לכל דבר דרך הווטסאפ 0507886707. לרשימת טיולים יומיים שלנו כנסו ללינק הבא. בולגריון המרכז הישראלי בבולגריה

צור קשר

לפרטים הזמנות ובירורים השאירו את הפרטים המלאים שלכם עם הפניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי, שמחים לעמוד לשירותכם, רומניון - המרכז הישראלי ברומניה

שלח